Har ikke bankene nok penger?

Det går mot streik i de norske bankene i morgen, og folk står i kø for å tømme minibankene rundt om i landet. Denne streiken setter tydeligvis ut vårt elektroniske samfunn, for verken bankkort eller nettbanker vil fungere i morgen om streiken blir et faktum. Tok ut et bilde fra et googlesøk, og det ser ut som bankene tjener nok av penger, men de beteler tydeligvis ikke ut nok tillegg  eller kompensasjon for kompetansehevende tiltak til sine ansatte... Er vel bare å sette opp gebyrene til kundene litt mere da. Har du tatt ut penger i minibank i dag?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeppers har stått i lang kø for å ta ut penger åsså er sikert streiken over i morra :/

Nikolai Hoftun sa...

Jeg har bare tatt ut penger for noen få dager. Derimot, hadde jeg vært kriminell, jeg så eldre mennesker ta ut store bunter med femhundrekroner. Hvorfor er det slik at eldre med minst forbruk tar ut mest? De er fae*s meg mer paranoid enn meg!
Det er flest eldre som er paranoide, tror jeg.

Nikolai Hoftun sa...

Ser at det er flest eldre som tar ut penger. Men de bruker som regel minst penger. Men har lest at paranoia som regel rammer eldre mennesker.....
Skal jo gjemme pengene i huset fordi bankene er korrupte....

Leif sa...

Sikkert mange som er klare for litt hvitvasking av penger snart nå.... Det er bare å komme til Trondheim, vi er klare på lokalet

Anonym sa...

Jeg er halv-eldre og tok ut beskjedne 500 kr. Ingen grunn til panikk. Men det er faktisk gamlinger som hamstrer mest..samme skjer når det er streik så matvarer ikke leveres butikker. Folk går amok og handler som om hungersnød står for døren. Dermed blir det ikke nok til alle. Så er streiken over og de sitter der med matvarelasset sitt og må ete opp dette. (fryseren full av brød, f.eks..hehe)

Legg inn en kommentar

 

Nyheter 1234

Ta kontakt med Nyheter 1234 om du har forslag, spørsmål eller noe annet på nyheter1234 (at) hotmail dot com

Bloggarkiv

Nyheter 1234 Copyright © 2018 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template