Den gledelige nyheten om at gruvearbeiderne i Chile snart kommer ut i dagslys, kan vi lese om i VG i dag. Flott for alle de involverte! Solbrilleprodusenten Oakley (selv om de ikke nevnes med navn) har sett sitt snitt til å donere solbriller til gruvearbeiderne, så de skal lettere venne seg til dagslyset når de kommer ut. 450 $ per par er vel lite i sammeligning med eksponeringen de får når alle verdens medier viser arbeiderne ikledd solbrillene når de kommer opp.
Super Markedsføring
Author: Admin
| Posted at: 17:25 |
Filed Under:
Markedsføring,
Reklame
Den gledelige nyheten om at gruvearbeiderne i Chile snart kommer ut i dagslys, kan vi lese om i VG i dag. Flott for alle de involverte! Solbrilleprodusenten Oakley (selv om de ikke nevnes med navn) har sett sitt snitt til å donere solbriller til gruvearbeiderne, så de skal lettere venne seg til dagslyset når de kommer ut. 450 $ per par er vel lite i sammeligning med eksponeringen de får når alle verdens medier viser arbeiderne ikledd solbrillene når de kommer opp.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentarer:
Ja og? har du noen bedre ideer?...
Legg inn en kommentar