Farvel Ludvigsen

Klipp og lim fra Vg, men dette innlegget var rørende;

«Musikken vil leve evig!
Jeg husker min avdøde pappa (han døde da jeg var 13), han sang alltid grevling i taket, spesielt da jeg var trist og lei, og han fikk meg alltid til å smile igjen. Nå spilles musikken for mine barn, og de elsker den. Dette er ufattelig trist, kondolerer til nærmeste familie og venner som har det vondt nå. Norge har mistet en flott humoristisk artist, og et menneske som tenkte på alle andre enn seg selv.
- Elin (39) fra Bergen»

1 kommentarer:

Anonym sa...

Gustav Lorentzen var/er en stor person!

Legg inn en kommentar

 

Nyheter 1234

Ta kontakt med Nyheter 1234 om du har forslag, spørsmål eller noe annet på nyheter1234 (at) hotmail dot com

Bloggarkiv

Nyheter 1234 Copyright © 2018 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template